lørdag den 30. april 2011

-og vinderen er...


Har brugt Random til at finde vinderen af min give away, skrev alles navne ned efter hvor mange lodder i havde deltaget med. (i alt 59 lodder) og den heldige var:

True Random Number Generator 40

Karoline, med bloggen http://karoline-med-k.blogspot.com/ Havde held på hendes 2 lod. ;-) Vil du sende mig din mail adresse, så jeg kan få din adresse med mere, så ryger der et SKÆGT pudebetræk i din retning. ;-)

Til alle jer andre, 1000 tak fordi i ville deltage. Når jeg lige er på toppen igen bliver der lagt flere af disse pudebetræk på amio og på min blogshop ( ja er ved at lave en lille blog shop, da der er mange der ikke gider oprette en amio profil for at købe, så det jo skønt man har et andet sted at vise dem hen.

Arnejder lige pt på nyt logo til nogle visitkort. Håber det bliver godt. Skl nok vise billeder, og lover der snart bliver lidt mere aktivitet her på bloggen, har bare haft brug for en break fra ALT...

Men tak til jer der bliver hængende, lover i ikke fortryder. ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar