torsdag den 22. marts 2012

Nye mærkater


Så fik jeg bestilt nye mærkater til de ting jeg laver. Jeg er overrasket over de er blevet så fine. Synes virkelig at det nye logo jeg har tegnet kommer til sin ret her. Hvis du gerne vil bestille nogen med dit eget logo/navn på, så kan du gøre det lige HER! Hun er super sød at tale med og der er vildt hurtig levering. Så jeg kan kun anbefale hende. Det i hver fald ikke sidste gang jeg bestiller. Så nu jeg klar parat til at få syet og hæklet ting til min mor og jeg skal på marked til sommer.

7 kommentarer:

  1. tak for tips for de er da skønne :)

    SvarSlet
  2. Ja, jeg er også rigtig glade for dem. ;-)

    SvarSlet
  3. Hold op hvor er de fine.. tak for linket..

    SvarSlet
  4. De er fine - og en skøn elefant du har tegnet til dem. Tror det er den jeg er mest betaget af

    SvarSlet
  5. Tak, er også glad for den. Den kommer også til at pryde noget af mit kommende børnetøj. ;-)

    SvarSlet
  6. De er da blevet super gode - fedt :)

    SvarSlet
  7. Tak for linket- skønt med et mere proff. udseende, til det der skal med markede! ;)

    Forårshilsner fra
    Christina

    SvarSlet