lørdag den 14. maj 2011

Såååå stopper stilheden..

Har igen fundet overskudet til at være kreativ jubiii.... Lige nu står den dog på lidt rettelse i vores karnevals kostumer så det har taget lidt af min tid. Men har nu fået syet en sol hat til Mikkel, har også gang i en til Lea. ;-) -og så har jeg været igang med en ny hæklet ugle kreation.;-) Indtil vidre er jeg godt tilfreds, Men det tager jo lidt tid når man skal skrive mønsteret selv. Lige nu bøvler jeg med dens fødder. ;-)
Men her for i et billede af Mikkels solhat. (ja som i kan se på det sidste billede gider han overhovedet ikke have hat på, meeeeen det kan han nu blive nød til når solen kommer igen. ;-D )


2 kommentarer:

  1. Nåhhe den .. og han er vel nok sød. Sikkeert en god ide med bindebånd, kan jeg se. Han ligner en lille spasmager:O)

    SvarSlet
  2. Ha ha ha.. Ja ellers så har han taget huen af lige så hurtigt som jeg har givet ham den på. Han kan dog også godt rygge den af selvom jeg har bundet den, men det tager lige lidt længere tid. Ja han er en lille bandit. ha ha...

    SvarSlet