søndag den 21. august 2011

atjiUUUVVVVV



Åhhhh det her har jeg bare slet ikke tid til!!! Hvorfor er det man altid skal blive forkølet og syg på de mest upassende tidspunkter. Har så ondt i min hals at jeg ikke kan synke og min stemme er helt væk idag, kan intet sige overhovedet, plus næsen løber i vand og stopper til og jeg hoster som en gal -og vi har bare så meget der skal ordnes, vi skal jo flytte om en uge, arggg... PANIK!!! Det passer bare slet ikke ind i min plan. ihhh hvor er det øv. Har nemlig også et par ugle kæder der skal gøres færdig. ihh... stress... Men har drukket masser af kamille the + frisk ingefærs the, håber virkelig at det kan kurere mig, MEGET hurtigt!! Ellers modtages gode fifs mod hurtig helbredelse af forkøelse og ondt i halsen. ;-D ATJIUVVV....

1 kommentar:

  1. Øv, hvor træls... Håber du har det bedre i dag... Ellers god bedring :)

    SvarSlet