tirsdag den 11. oktober 2011

Dåbskjoler

Min fantastiske veninde har to lækre smækre tvillingepiger der skal døbes på søndag. Jeg har derfor fået den store ære af at sy deres dåbskjoler, selvfølgelig i samarbejde med deres skønne mor. Hun kunne godt lide det kjole mønster jeg ofte bruger til mine kjoler, så kjolen er lavet ud fra det, dog har vi tilføjet lidt længde, nu det er en dåbskjole. I tænker måske at kjolen ser lidt "stor" ud og "hvorfor sidder sløjfen bag på???" Jo, det gør den fordi Pigerne fylder 3 år. Glæder mig sindsygt meget til at se dem i kjolerne, og jeg håber, HÅBER, HÅBER at de passer!!!

Kjolen forfra.

Kjolen bagfra.

2 kommentarer:

  1. Flotte kreationer - og fedt med lilla bånd! Det bliver en drøm for de to piger. Krydser fingre for de passer :o)
    Vh. Vibber

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare fine :o)
    De bliver da ikke til at stå for de to piger...

    Hilsen Karina

    SvarSlet