fredag den 28. oktober 2011

Weekendens sysler

weekendes projekter.


Nu står weekenden for døren. Håber det bliver en god weekend i familiens tegn. Synes jeg vi trænger til. Har jo også lidt (Læs: MANGE) ufærdiggjorte projekter.. UPS! Jeg mangler kun at sy hovede, ben og arme på den lille ræv og så han klar parat til en Give Away. Men er også gået igang med et hækle projekt. Så en hæklet macbook sleeve hos Lutter Idyl, og tænkte, HEY, sådan en skal min computer da også eje, så det er jeg altså gået igang med. Håber at få den hæklet færdig i aften eller i morgen.


Lea har en bondegård, iha iha i oooo
Da jeg havde hentet Lea i børnehaven idag gik vi lige et smut forbi den lokale genbrug. Ude bag ved fik Lea øje på denne bondegård. (I just love it) Spurgte den rare gamle dame der stod dernede om den var til salg og i så fald, hvad de skulle have for den?? Jahhhh... om jeg ville give 40 kr. for den??? YES sir, det kan du lige bande på jeg ville. Ejjj den er så pæn og velholdt og har nu en MEGET glad lille pige. Så nu fik alle hendes bondegårds dyr også et sted at bo.

Kan i alle have en dejlig weekend.

1 kommentar:

  1. Sikke en fin bondegård - kan godt forstå, du slog til med det samme :o)
    Glæder mig til at se den hæklede lille fikse sag...God weekend.

    SvarSlet