søndag den 26. februar 2012

barnevognstæppe undervejs

Beklager der har været lidt stille på bloggen, der simpelthen bare sket så meget i livet uden for bloggen at jeg ikke har haft tiden eller overskudet til at bloggen. But Im back. Lige nu arbejder jeg på et par ugle kæder og dette barnevognstæppe.




Er kun ved begyndelsen af tæppet, men glæder mig vildt til det færdigt, og så håber jeg selvfølgelig at modtageren bliver super glad for det.

-og velkommen til de nye læser der kommet imens jeg har holdt "pause". Dejligt i vil følge min blog.

Hav en rigtig dejlig solskins søndag derude.

7 kommentarer:

  1. Hold nu op det ser vild flot og avanceret ud...
    - mon du har en opskrift, eller er det fri kreativitet?

    SvarSlet
  2. Hej Line

    Det er en gratis opskrift. Skal nok lige smide et link på tæppet når jeg kommer på min computer. ;-) Er lige på min mobil nu og ved ikke lige hvordan man kopire et link herfra. ;-)

    kh Kristiane

    SvarSlet
  3. Hold nu op hvor ser det lækkert og indbydende ud! Bliver jo Total glad i låget af alle de skønne farver!!! Velkommen tilbage!

    SvarSlet
  4. Jubii! Hvor er det altså bare super fint - mønsteret passer perfekt til farverne- crazy-flot!

    SvarSlet
  5. Jeg følger stadig med trods pause :)
    Wauw et smukt tæppe. Er vild med alle farverne og er vildt misundelig.
    Lene
    meiknielsen.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Wow hvor er det bare flot, glæder mig til et link, for det skal da på min liste over kommende projekter :D

    SvarSlet
  7. Har lige lavet et nyt indlæg med Link til opskriften. Har også smidt et link ude til venstre. (wool eater blanket) Vil jeg glæde mig til at se. Synes også det er et virkelig smukt tæppe. -og bagsiden er faktisk også flot. ;-)

    SvarSlet