torsdag den 29. marts 2012

Nye visitkort


Så kom mine nye visitkort. Eller rettere, skal bruge dem til at hænge på det tøj jeg syr til marked, så der kan komme str. osv der på. Skal nok vise hvordan de kommer til at se ud, når jeg har pimpet dem lidt op.

Har ikke nået noget som helst i denne uge. Mikkel har været rigtig syg. Ja, det er han stadig. Han har feber, hoster og snotter og igår fik han så også hård mave. argg... magter altså ikke mere sygdom lige nu. ;-( Når ikke noget af det jeg skal. Her ligner et bombet lokum herhjemme og jeg mangler at sy to ugle kæder færdige. SUK!! Håber han gider sove i aften, så jeg bare kan nå bare en lille smule. Især den ene uglekæde har været længe undervejs. Så kryds lige finger for vi snart for lidt modvind herhjemme. suuk.

6 kommentarer:

  1. Rigtig flotte visitkort - er vild med dit logo :) God bedring til Mikkel, det lyder som en hård omgang

    SvarSlet
  2. Tak. ja, det har været en hård omgang for den lille fyr.

    Kh Kristiane

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine, er vild med deres enkelhed - går selv og lurer på noget tilsvarende enkelt bare med en ugle, men venter lige til der er styr på min header (som veninden er ved at kreere) så der kan blive noget sammenhæng :)

    God bedring til den lille fyr - vi har selv lige været noget tilsvarende igennem med begge unger for ikke så længe siden - det er bare så hårdt :( Krydser fingre for der snart bliver tid til de andre ting igen ;)

    Kh Karina

    SvarSlet
    Svar
    1. Lyder spændende. Det glæder jeg mig til at se.

      Ja jeg håber også snart det hele vender. Trænger til at komme ind i syrummet og få syet en masse af de ideer jeg går med oppe i mit hovede.

      Slet
  4. Hvor er de fine, elsker virkelig din elefant!

    Hvor er det bare ærgerligt med din lille fyr - vi kæmper os med sygdom hos lille manden herhjemme - feber, hoste og en MASSE snot.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, er også rigtig tilfreds med den. ;-)
      Åhh lyder som det er det samme vi slogs med. Man kan lige nå at tørre hans næse og så løber den igen. God bedring til ham. Det så synd når de er så syge.

      Slet