tirsdag den 13. marts 2012

Nyt Logo!!


Ja jeg har brugt formiddagen idag på at lave et nyt logo. Så nu skal der bestilles nye mærkater til de ting jeg syr og hækler. Håber det bliver godt. Det håber jeg kan give mig et spark bag i, så jeg kan få syet og hæklet lidt igen. Energien har bare ikke været til det (men det er en helt anden historie). Jeg ville gerne lave et logo, jeg kan sætte på mine ting uden det fylder alt for meget. Det skulle samtidig være noget jeg synes passede til børn. Da jeg for det meste kun syr og hækler til børn og babyer. Jeg er glad og tilfreds. Så nu skal jeg så bare finde ud af hvor jeg kan bestille nye mærkater med mit logo på. Nogen forslag??

5 kommentarer:

  1. Ingen forslag desværre, men nøj de er fine!

    SvarSlet
  2. Den er da bare super sød den elefant.

    SvarSlet
  3. 1000 tak. Sad og tegnede den med min datter. Så den er også børne godkendt. ;-)

    SvarSlet
  4. Det er et sødt logo du har lavet. Laralil havde et indlæg om nye mærker d. 1.marts. Måske du kan bruge det ? Mine mærker er vævede og de er fra minanamnband.se Jeg tror ikke at de laver trykte mærker med du kan jo se deres hjemmeside.

    Kh Mette

    SvarSlet
  5. Har selv været forbi etsy. men ved bare ikke om de dur til de hæklet ting jeg laver. bum bum... Håber jeg finder en løsning. Ellers bliver det dem fra etsy. ;-) Men 1000 tak for hjælpen. ;-)

    Kh Kristiane

    SvarSlet