onsdag den 18. maj 2011

femina og hendes verden 70 og 80ér blade


Så fik jeg hentede alle bladende fra den søde Kirsten idag. NØJ der er mange. pyha da.. Har kun lige fået kigget 3-4 igennem. Synes jeg er i lidt af et dilemme. For i nogen af bladende er der måske kun 3-4 sider med håndarbejde. -og i andre i næsten hele bladet. Men i det de fylder meget, har jeg overvejet bare at rygge siderne ud af bladet, meeeen nænner det bare på den anden side ikke, fordi det sådan nogle gamle fine blade. Men omvendt, så har jeg heller ikke noget at bruge resten til. ;-P åhhh HJÆÆÆÆLP????????

Her er min kæmpe bunke blade og i kan vel godt se den fylder en del???

4 kommentarer:

  1. Du må ud og fine en "brudekiste" til alle de skønne blade

    SvarSlet
  2. Kan godt se de fylder....men sikke dejlig fyld. :-)

    SvarSlet
  3. Hahahaha- hvis du skal få brugt dem: Så klip de sider ud, du føler dig inspireret af, sæt dem i ringbind under kategorier. Det er et stort arbejde, men eneste chance for at få dem brugt!
    Og JA- Jeg er MEGA misundelig!

    SvarSlet
  4. Faldt lige over dit indlæg, da jeg søgte rundt på nettet efter en specifik opskrift fra et ældre Femina blad. Du er tilfældigvis ikke stødt på opskriften: “Sy selv: De kære mumi-trolde” ?

    Min udfordring er, at jeg ikke ved hverken bladnummeret eller årstallet for bladet som opskriften var i… Så kan eftersøgningen godt have lidt lange udsigter ;o)

    SvarSlet