lørdag den 21. maj 2011

Gratis hæklet smølfe mønster


Busters mors verden har hæklet den super flotte smølf, og hun sender gerne en mail med mønsteret på den HELT GRATIS!!!! -så synes helt sikkert i skal kigge forbi hendes blog. Den er helt sikkert et besøg værd, om man er til smølfer eller ej!! ;-) Jeg glæder mig i hver fald til at hækle et par smølfer til mine unger.

Men først skal jeg gøre denne fætter færdig:


Dette er bare en demo til det mønster jeg er ved at lave, har allerede rettet lidt i denne. Den mangler også stadig fødder. Men det tager jo tid når man skal lave sine egne designs. Regner med den færdige ugle skal bruges som barnevognsophæng. Synes det så hyggeligt at lave sine egne mønstre og virkelig gøre det til ens eget. ;.) (øjene var også en prøve, men dem er jeg ikke tilfreds med, så det bliver to ens øjne fremover) Så håber den til sidst bliver LIGE som jeg vil have den.

3 kommentarer:

  1. hvor kært :)

    Jeg har tidligere blogget på engelsk, men er nu vendt tilbage til det danske :) Så håber du vil kigge forbi...

    SvarSlet