onsdag den 25. maj 2011

Super smuk give away


hos hende her http://www.giz-blog.dk/, Hvis du synes maleriet er noget for dig så skyynd dig ind og deltag i hendes give away.

-og undskyld her er SÅ stille. Men åha.. Jeg er ved at tage kørekort, har souteret blade, har lavet tilbehør til kostumer og pimpet barnevogn til karneval ,så der har bare ikke været meget tid til at blogge osv. MEN nu karnevalet jo på lørdag (nøøøj jeg glæder mig) så derefter skulle jeg gerne komme igang med at lave lidt kreativt igen.

uhh skal ud og køre for første gang i morgen NØJ jeg er spændt. Lidt pingligt jeg først har taget mig sammen til at tage kørekort som 27 årig. ha ha.. Men har altså ikke haft brug for det før nu. -og nu glæder jeg mig også bare HELT vild til at få det, selvom jeg også synes det totalt forvirrende med ALT det man skal holde styr på. pyha da da da...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar