mandag den 13. juni 2011

All by myself....

Jeg er "alene" hjemme idag. Min mand har nemlig forladt mig for at tage til Roger Waters (pink floyd) koncert i Herning. Så jeg har hygget med ungerne. Vi har været nede hos en fra mikkels mødregruppe Da vi kom hjem fik vi danset, og hygget os med at lave og spise aftensmad sammen. Har virkelig haft en dejlig dag.



Nu er ungerne puttet og jeg sidder og overvejer hvilke af ALLE mine projekter jeg skal gå igang med. Har syet en bambi kjole færdig igår, og ville egentlig have taget et billede af den idag, men vil gerne tage et billede udenfor og det synes jeg ikke lige vejret tillod. ØV!! Så nu må i nøjes med at se stakkerne af de sidste 3 kjoler der bare mangler at blive syet sammen. Synes bare ikke jeg gider i aften. Så de må vente til i morgen når ungerne er sendt afsted. Alle 4 kjoler bliver smidt på min blog shop, Amio og Trendsales.



Men nu jeg ikke skal sy, så kan jeg jo pænt forsætte med mit evigheds projekt at rykke sider ud af alle de 70ér blade jeg fik. NØØØJ!!!! Det tager altså længere tid end jeg lige havde regnet med. (Kan også være det tager lang tid fordi jeg altid skal beundre alle de fine 70ér ideer der er der i). Gid jeg havde 12 arme og 48 timer i døgnet. Så havde jeg lavet ALLE de fede ting der er i disse blade. Når jeg er kommet igennem stakken skal jeg også nok dele nogen af opskrifterne med jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar