onsdag den 20. juli 2011

Tilbage til middelalderen + lidt genbrug

Idag var vi på voergaard slot (eller som Lea sagde Tornerose s slot) Vi tog ikke Mikkel med da vi synes det blev for varmt og kedligt for ham. De holder middelalder tema deroppe hele ugen, og det kan helt sikkert anbefales. Der var noget for enhver smag og det var super hyggeligt. Nu hjalp det lækre solskin helt sikkert også på sagen... SKØØØNT med lidt sol og sommer. På billede to har Lea sådan en lille fugle fløjte, den lyder virkelig som en rigtig fugl. Tror den lå på toplisten af bestsellers deroppe i år, tror samtlige børn havde en, og der var MANGE børn deroppe. Jeg har valgt et lille udpluk af billeder fra dagen på "torneroses" slot. (-og Lea havde selvfølgelig den ny syet kjole kreation på, så nu for i også mulighed for at se den in aktion!!)




På turen hjem kørte vi igennem dronninglund og der faldt jeg da lige over en genbrugs butik, så Lea og jeg fik lov til at gå ind og snage lidt, inden vi skulle op efter Mikkel musen. Lea fik et badekar helt magen til det geo bruger i Anna & Lotte, nu mangler vi bare Geo. ;-P Så fik hun 3 børnebøger og jeg fandt noget super sødt børnestof.



Håber i alle har nydt de skønne sommer vejr idag!!

smil fra

2 kommentarer:

  1. Har selv nydt Middelalderdagene. Både i Aalborg og Voergård.. Du kan se billeder i massevis fra vores ture, på min blog..

    Skøn kjole du har lavet til Lea.. Hun er et bedårende barn..
    God sommer til Jer også..
    Lone

    SvarSlet
  2. Hej Lone.

    Ja, det simpelthen sådan en hyggelig stemning der er. Skal helt sikkert derop næste år også. Jeg vil da lige smutte forbi din blog og se billeder.

    -og tak. ;-) Hun er også super glad for kjolen, og så det jo noget ved at sy kjoler til hende når hun bliver så glad for hver og en jeg syr.

    Hav en dejlig weekend.

    mvh Kristiane

    SvarSlet