tirsdag den 19. juli 2011

En nyprøvet kreation

Uhhh... nu må der altså komme lidt lækkert sommervejr nu jeg har ferie. Men nyder at have ferie. Idag har vi været nede og fodre ænder, jeg har syet kjole her til aften og vi har været ude og grave kartofler op i haven...!! MUMS.. Dem glæder vi os til at lave lækker kartoffelsalat af i morgen. ;-)

På kjolen jeg har syet, har jeg PRØVET mig med broderi på alm. sy maskine. Synes det gået ok. til det mit første. Ved ikke om det noget jeg vil gøre mig en masse i, men det var sjovt at prøve og så kom der en lille sommer kjole til Lea ud af det. Skal nok se om tøsen gider stille op foran kameraet med kjolen på i morgen. ;-)


-og i skal da heller ikke lige snydes for et billede af de friske nyopgravet kartofler... Næste år skal vi helt sikkert have sået nogen flere. ;-D


Kan i alle sammen have en dejlig aften..

Smil fra

2 kommentarer:

  1. Sikke en fin detalje! Jeg syns det ser super godt ud :)
    Sviger kom også med nyopgravede forleden, det er altså skønt!

    SvarSlet
  2. Det er blevet flot! Men at brodere på maskine kan tage lang tid:-) Jeg går ud fra du har prøvet at gøre det med papir som frk. fill brugte i hendes DIY - Det kan tage frygtelig lang tid at fjerne alt papiret fra broderiet:-) Prøv at brug forsvindingsplast i stedet for (det kan vaskes væk)

    SvarSlet