onsdag den 6. juli 2011

Wrapper bags


Jeg fik lige lyst til at springe ud i at lave nogen af de fine wrapper bags der bliver lavet så mange af lige for tiden. Min chefs datter har lavet nogen virkelig fine nogen. Så jeg tænkte: DET DER KAN JEG SKISME OGSÅ GODT FINDE UD AF!! -og det kunne jeg. Det faktisk super nemt. Nu har jeg selvfølgelig ikke prøvet at lave en hel taske, men det kommer. Det virkelig god tidsfordriv. Nu skal jeg finde en masse gamle blade jeg kan klippe i med fine motiver til min første taske. Eller det bliver nok en pung i første omgang, må hellere starte ud i det små. Det jeg har flettet på billedet var bare en prøve for at se om jeg egentlig kunne finde ud af det.

Åhh synes ikke rigtig jeg kan få mig taget i nakken og sparke mig i røven ned til min sy maskine lige for tiden. Synes sofaen trækker mere efter jeg er startet på arbejde. Men håber min sy-glæde snart vender tilbage igen!!!

Kan i sove dejligt, og godmorgen til jer der først læser dette i morgen.

Smil fra

2 kommentarer:

  1. Hejsa
    Hvor et det fint! Jeg har også forsøgt at lave en hel taske - den ligger nu som UFO.... Jeg spurgte på det lokale Bibliotek efter kasserede børnebøger og var så heldig, at de havde en hel stak flunker bøger... Må hellere se at få den lavet færdig. God arbejdslyst til dig.
    Kh Stine

    SvarSlet
  2. Jeg har også længe overvejet om jeg skulle kaste mig ud i det, men ved ikke om min tålmodighed rækker *Gg*

    Kig gerne forbi min nye blog, jeg har nu både en madblog og en kreativ blog.. Mvh. Rikke

    Pilles univers
    Pilles kreative univers.

    SvarSlet