tirsdag den 18. oktober 2011

Gave Legen.

Fine lapper med Rasmus Klump


Flotte smykker.

Jeg er jo med i denne gave leg her, jeg modtog en gave fra barbaras syslerier. Jeg modtog en masse lapper med Rasmus Klump og en fin, fin ring og halskæde!! Super mange tak for det Barbara!! - Jeg sender en pakke afsted til dig i løbet af de kommende par dage, mangler lige en lille ting i pakken.

Og nu er spørgsmålet så: hvem har lyst til at være med i denne leg? De første 2, som skriver en kommentar til dette indlæg modtager en gave fra mig. Herefter skal de sende en gave retur til mig og fortsætte legen med to andre. Man modtager altså i alt 3 gaver og sender selv 3 gaver. Der er ingen regler for indhold; her gælder det bare fri fantasi. Jeg glæder mig til at se, hvem der vil lege med??

3 kommentarer:

  1. Hej Kristiane.
    Jeg synes at pakkelegen er bleveet udviddet lidt, synes det plejer at være to som man sender til og får fra.
    Men jeg vil da gerne være med til en omgang mere.
    Hilsen Lene.

    SvarSlet
  2. Det kan godt være det mig der har lavet en fejl, jeg retter lige. ;-P

    Du kan bare sende din adresse til mig via mail.

    kh Kristiane

    SvarSlet
  3. Deligt du er blevet glad for det. Jeg skyder en ny omgang gaveleg igang snart, så hvis nogen lyster kan de jo holde øje på min blog.
    Håber I får byttet en masse gode gaver herinde også!
    Kærligst Barbara

    SvarSlet