mandag den 14. november 2011

Børneværelse i aktion!!

Jeg har længe gået og udtænkt en plan til Lea s værelse. Er helt vild med retro dillen, men synes også bare ALLE (næsten) indretter deres børns værelser på den måde. Min datter er helt vil med at være ude, hun ELSKER dyr¨!! Derfor har jeg simpelthen valgt at lave "skov" tema inde på hendes værelse, dog stadig med lidt retro finesser!! I weekenden gik jeg igang med første projekt, nemlig at sy stof på de stof kasser vi har købt i IKEA. Jeg vælger at gøre dem alle sammen ens da jeg synes dette stykke retro stof passer så fint til temaet. -og så skal jeg igang med at male et kæmpe væg maleri over det hele på væggene derinde. Pyhhha!! Det kommer nok til at tage lidt tid, men jeg er sikker på det bliver super godt!!

Kasserne inde på værelset. (skal nok vise når de alle sammen er færdige)

-og pyha nu står julen jo også for døren. ihh da, så var lige forbi min lokale genbrug, og der fandt jeg en masse nisser og disse to juleduge (viser lige nisserne senere) Den hvide vil jeg sy julekjoler af og den røde er ikke så stor så den regner jeg med jeg laver til et vægophæng til begge unger hvor deres adventspakker kan hænge på. Så der er lidt projekter at gå igang med.



OBS!! Efter at have talt med hende her, om at have en indekat, overvejer vi stærkt at prøve lykken en gang til, 3 gang må vel være lykkens gang?? Denne kommende mis for så KUN lov at være inde. Jeg bliver bare for knyttet til de kære dyr at jeg ikke magter at miste en igen. Har så talt med hende vi købte freja af og det viser sig så at Freja s mor netop har fået små killinger (5uger) -og der er en lille trefarvet mis imellem. Så det ender nok med vi for Freja s lillesøster hjem engang i det nye år. Det ville også være dejligt altid at have et minde om Freja på den måde. Så det status på katte området lige pt!!

2 kommentarer:

  1. Ser rigtig fint ud på børneværelset! du har godt nok fanget min opmærksomhed mht kattene. Vi har indefor de sidste 3,5 år mistet 3 katte og har nu opgivet. Det er ski for hårdt for følelserne og børnene kan heller ikke holde til et. Vil du ikke holde os (eller i hvert fald mig) opdateret om hvordan det går med at have kat indendøre? Vi vil gerne have et dyr igen, men overskudet lige pt er ikke til en hund..
    Kh Barbara

    SvarSlet
  2. Tak!!
    Ja, det er altså bare nemmere at have kat. Jeg skal helt sikkert nok holde dig opdateret med hvordan det er at have en indekat. Jeg kan bare ikke magte at skulle miste en mis til. S¨å nu må vi prøve, men min veninde siger at det går fint hjemme hos dem, deres kat ved jo ikke hvad han går glip af. Regner dog med at få den nye kat stereliseret, for så bliver der ikke alt det jamren når de kommer i løbe tid. ;-D

    kh Kristiane

    SvarSlet