torsdag den 17. november 2011

Nu nærmer julen sig ENDELIG!!

Lea er begyndt at spørge hvornår der kommer sne. Ja, se det er et godt spørgsmål!! Men jeg håber da helt sikkert at vi for et snefuldt december månede. Sneen er bare med til at gøre julestemningen en tak bedre. (i min verden i hver fald, ha ha).
Igår tog vi et smut i genbrug, da min svigermor skulle ud og lede efter et skab (det var så bare det eneste vi ikke fandt!!) Men her er lidt af de ting jeg kom hjem med:
Harlekin glas dukke.
pjerrot glas dukke
Engle ophæng
De fedeste jule træfigure ever!!
Løse træfigure
Smukke træ figure
Smukke træfigure
Så blev i lige billedespammet med dejlige genbrugs fund. Der mangler dog en lille træfigur og en babuska julemand, men de har altså valgt at gemme sig ude i min mands bil, så dem må i se senere.
Åhhh.. som i kan se har jeg købt super mange af de små træ figure man kan hænge hist og her. JEG ELSKER DEM!!! Har fået dem min mor havde. Tror det fordi jeg mindes dem fra da jeg var barn, min mor havde et lille grantræ der stod inde hele året rundt og hver 1 december fik vi lov at pynte det med de små træ figure. Vi har også leget en del med dem og ihhh synes bare de er så hyggelige. Lea har også allerede været igang med at lege med disse og det er altså bare så skønt at man kan føre gode minder vidre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar