søndag den 20. november 2011

Børneværelser 1-2-3- GO!!

Ja, nu har jeg simpelthen startet mit KÆMPE male projekt inde på Lea s værelse. Regner med det kommer til at tage pænt langt tid med alle de dyr jeg skal have malet derinde. MEN MEN MEN, man skal jo starte et sted ikke?? Så igår gik jeg igang med denne lille fætter, der er er stadig en del der skal rettes (for gud hvor er det altså svært at tegne/male på sådan nogen rublet underlag). Jeg har printet en masse bambi billeder ud, og så tegner jeg bare sådan lidt på gefylen. Tager de dyr ud jeg synes passer rundt omkring på værelset og så håber jeg i den sidste ende at det bliver super godt. Skal helt sikkert have stampe, bambi og blomst med. Har dog kun fundet ud af hvor jeg skal placere bambi.


-Og så er det da også bare SÅ vildt at jeg nu har 199 faste læsere. Det bare SÅ dejligt. 1000 tak fordi i vil følge min blog, det jeg ovenud lykkelig for!

4 kommentarer:

  1. Det bliver da det mest forrygende børneværelse.
    Go arbedslyst!

    SvarSlet
  2. mange tak, jeg håber vi kan få lidt skov stemning bragt ind på værelset. ;-)

    SvarSlet
  3. Så blev jeg lige den faste læser nr. 200. Glæder mig rigtig meget til at følge med her.

    SvarSlet