tirsdag den 6. december 2011

Frisør elev


Billedet er lånt på google

Som nogen måske har læst, går jeg med en drøm om at blive frisør. Men situationen med finans-krisen har ikke gjort chancerne for at finde en elev plads større. Derfor vil jeg se om der evt var hjælp at hente herinde?? Kender du en der er frisør som evt kunne tænke sig at få mig i lære, må du meget gerne sende mig en mail (pekabooh@gmail.com) . Jeg giver gerne en lille gave som tak for din hjælp. Så har du en veninde, søster, mor... der er frisør, så må du meget gerne spørge om de kunne bruge en som mig. (helst i nordjylland).

På forhånd 1000 tak for hjælpen,

kh Kristiane

5 kommentarer:

  1. Kender det svære ikke nogen men held og lykke med jagten.. jeg håber det lykkes for dig...

    SvarSlet
  2. Håber meget du finder en plads og kan komme igang med den uddannelse du drømme om!

    SvarSlet
  3. Det er sommetider, der er et opslag nede i butikken ved starten af gågaden i Frederikshavn. :) Kan ikke huske hvad butikken hedder, men den ligger ved siden af blomsterbutikken NY.

    SvarSlet
  4. Tak skal i have, jeg håber også det lykkes. Ville være dejligt. Men brænder man nok for noget så skal det nok lykkes. (selvom det er hårde tider og mange om budet)

    SvarSlet
  5. Vil også ønske dig god held med at finde elevplads.
    Der har altid været kamp om de elevpladser som frisør,
    men som du selv er inde på, lykkes det, hvis du brænder igennem for det.

    Er selv gammel frisør og har kun haft stor glæde ud af at arbejde indenfor det fag,
    både som ansat og selvstændig.

    Hilsen Tove

    SvarSlet