fredag den 2. marts 2012

Det køre bare!!!!

NOT!!! Ved ikke helt om jeg skal grine eller græde. Vi har en udlejer der virkelig høre ind under de værste. EVER!!! Vi har utætte vinduer i lejligheden, hun lovede at skifte efter vi var flyttet ind. De er ikke skiftet endnu. Hun lovede så hun ville komme og gøre noget ved dem i Januar og indtil da betalte hun selvfølgelig for varmen. Fint nok. Men idag kommer der så en mand fra varme værket. Han kom for at lukke for varmen!!! WHAT!!!????????? Ja, udlejer havde ikke betalt varme i huset siden hun købte det, så de har over en længere periode forsøgt at få fat i hende, både via brev, mail og mobil. Der var en fra varmeværket og bede om hendes telefon nummer for ca 3 uger siden. Så nu står vi med en lejlighed uden varme og varmt vand!! Super fedt når man har 2 små børn!! Har ringet til hende siden kl. 8 i morges, sendt smsér og en mail. Er rasende. Det høre bare ingen sted hjemme. Hun ved jo vi har 2 små børn. Har skrevet til hende at vi ikke betaler husleje før det er bragt i orden, da vi jo lige nu bor i et hus der er ubebolig. Jeg har også meddelt hende at jeg kontakter lejerens LO på mandag. -og at hvis hun ikke kan betale eller gøre noget ved det, vil jeg bede om mit depositum hurtigst muligt, så vi kan fraflytte lejligheden. Åhhhh... magter snart ikke mere. suk..

God weekend derude. (Altid noget at solen skinner).

7 kommentarer:

  1. Ai for søren da.... Sikke noget! Æv!

    Krydser fingre for jer!

    Kh!

    SvarSlet
  2. Ja jeg håber vi hurtigst muligt kan finde noget andet. :-( Selvom jeg synes det super ærgeligt vi allerede sksl flytte igen. Men synes ligedom at det her var dråben.

    SvarSlet
  3. Håber sørme at hun kommer til at betale al jeres husleje tilbage. Det er bare ikke i orden.

    SvarSlet
  4. Nej, synes det er super pinligt for hende. Så burde man ikke udleje huse hvis man ikke har økonomien i orden.

    SvarSlet
  5. Nej, det er bare slet ikke i orden!

    Sådanne huse burde IKKE lejes ud- kontakt du hellere LLO ASAP!

    Krydser fingre for, at i snart får noget andet... og væsentligt bedre!

    Spirende forårshilsner fra
    Christina

    SvarSlet
  6. Det var da helt forfærdeligt! Tænk at sådan noget kan finde sted i Danmark. Sikke en forfærdelig kvinde. Skynd jer at finde noget andet- og kør sagen til ende med hende her! Held og lykke!

    SvarSlet
  7. Har opsagt vores lejlighed og er pt ved at finde ud af hvad vi så gør. Hun er simpelthen hjernedød. Så troede hun lige hun kunne spille smart over mail. problemet er bare at jeg har gemt ALLE mail fra hende. så hver gang hun kom med noget kunne jeg lige moddokumentere hendes påstande. Har alle vores aftaler sort på hvidt. Det havde hun nok bare ikke lige regnet med. Men hun kan ikke betale regningen, så vi for ingen varme. Jeg ringer så til varmeværket mandag. -og lejerens LO tirsdag. Men vi ønsker bare at komme herfra hurtigst muligt.

    SvarSlet