onsdag den 29. februar 2012

Forårs fornemmelser

Åhhh hvor er det altså rart med dage som idag. Lea har holdt fri fra børnehave og vi har været i haven det meste af dagen. Da vi havde hentet Mikkel, forsatte vi hyggen i haven. Synes også jeg havde brug for lidt solskin og hygge med ungerne idag. Det dumme spil har bare kørt i mine tanker siden igår. Så det var skønt at få tankerne et andet sted hen. Vi har vandet blomster og leget med vand. Det var bare SÅ fantastisk. -og ungerne elskede det. Det gjorde deres mor også. Jeg og Lea fik også ryddet lidt op i haven. Men det er noget af et projekt i det dem der boede her før os, har været nogle grisebasser. De ejede en resturante og har bare smidt diverse spande osv nede i hækkene. Det så klamt. Så jeg glæder mig bare til at få gjort haven forårs klar. Så nu er jagten gået ind på et legehus og et gyngestativ med rutchebane. (kontakt mig gerne hvis i kender nogen der vil sælge et).

Håber i alle sammen har nydt solen idag. Her er i hver fald lidt stemningsbilleder fra vores dag i haven.

Lea fylder vandekanden og er klar til vandeblomster.

Alle blomster skulle vandes, også dem der stod alene.

Mikkel plasker med vand.

Træstubben vandes også, det kunne jo være det så blev et KÆMPE træ igen. ha ha

Selvom solen skinner, er det altså dejligt at lave vandpytter man kan hoppe i.

Græsset vandes også, haven skal jo gøres fin.

Vandplaskeri, det SÅ dejligt.

Mit livs kærlighed, mine fantastiske børn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar