onsdag den 13. november 2013

Bobbel dukke tæppe

Øv med øv på. Er blevet snot hamrende forkølet. Dog er det et plus at det er i den uge, mine børn er hos deres far. Så jeg har støvet garn kurven af og har slæbt den med ind i stuen. Nu skal det være. Har virkelig ikke hæklet i 1000 år efterhånden. Min kreative side har bare været pist forsvundet, hen over det sidste årstid! Men det skal være slut nu! Har så mange ting jeg gerne vil igang med. Har så mange gode ideer oppe i mit hovede, der bare presser på for at komme ud! Så håber både gamle og nye læsere vil følge med, nu der ENDELIG kommer gang i bloggen igen!
Har valgt at hækle et dukke tæppe til Lea idag. Eller nu jeg ihverfald igang med det. (Måske lidt højt at satse på at gøre det færdigt idag).
Hvis det skulle faldes i nogens smag, det jeg laver her på bloggen, så tager jeg gerne imod bestillinger.
Tak fordi du læste med og en fantastisk dag til jer derude. :)

2 kommentarer:

  1. Det ser rigtig fint ud! Og sikke en dejlig solskinsfarve! Jeg glæder mig til at læse med igen!

    SvarSlet
  2. Åhhh jeg er vild med bobbelhæklerier og så i en af mine absolutte yndlings farver gul - det kan kun blive godt : )

    Glæder mig til at læse med herinde igen ; )

    SvarSlet