tirsdag den 28. juni 2016

Tiden går og klokken slår.

Det kunne være starten på et eventyr. Måske mit eventyr? Jeg har været væk fra bloggen et godt stykke tid nu. Men har besluttet mig for at vende stærkt tilbage. Jeg har faktisk savnet det. Der er dog sket en del siden sidst og bloggen vil nok blive lidt anderledes fremadrettet. -dog på den gode måde. Jeg føler jeg har mere på hjertet denne gang. Jeg føler jeg er et sted i mit liv, hvor jeg har mere at dele ud af. Jeg har mødt min drømme mand. En kreativ en af slagsen de damer!! Han er med på skøre påfund og kommer også selv med nogle fantastiske ideer. Vi leder efter et hus vi kan sætte vores kreative præg på. Et hus hvor der skal være plads til børn, masser af hygge og kreative udfoldelser. Så når slottet dukker op, så vil det nok fylde lidt (læs meget) på bloggen. Ligeledes læser jeg enkeltfag på VUC, med henblik på at læse videre på universitet. Det bliver mange år på SU (suk!!) men føler at det er det værd i den sidste ende. Nyder at læse og lære nye ting. Nyder min tid som studerende, da dette giver mig mere tid med mine børn, så længe de stadig gider bruge tid med deres mor.
Jeg har mange kreative ideer i ærmet og vil gerne dele dem her på bloggen. Så håber at inspirer og give jer en god oplevelse når i besøger min blog.

Jeg har i starten af min ferie syet disse dukker, som skal med mine børn på marked. Håber de kan sælge lidt af dem som et tilskud til deres sommerferie, Hvis du ønsker at købe en, så koster de 200 kroner og alle pengene går ubeskåret til mine børn. Dukken kan laves i alle farver og både med åbne og lukkede øjne (billede med åbne øjne kommer senere). Så ønsker du at få fingerne i en af dem, så kontakt mig på min mail pekabooh@gmail.com.

Tak fordi du læste med.


3 kommentarer:

  1. michael kors outlet uk
    miami dolphins jerseys
    cheap oakley sunglasses
    pandora
    green bay packers jerseys
    mlb jerseys
    abercrombie and fitch
    polo ralph lauren outlet
    hollister uk
    indianapolis colts jerseys
    burberry outlet online
    discount oakley sunglasses
    mcm bags
    prada shoes
    cheap mlb jerseys
    mizuno running
    fred perry polo shirts
    michael kors outlet
    beats headphones
    christian louboutin outlet
    cheap oakley sunglasses
    seattle seahawks jerseys
    oakland raiders jerseys
    hollister
    oakley sunglasses
    mont blanc
    ed hardy t-shirts
    air max 90
    tiffany and co
    nfl jerseys
    mcm handbags
    michael kors uk
    abercrombie and fitch
    lebron james shoes
    burberry handbags
    oakley sunglasses
    cai2015625

    SvarSlet
  2. Tak fordi du deler dette opslag! Du kan dele dette opslag på instagram og få likes herfra https://viplikes.dk/instagram/instagram-likes/

    SvarSlet