fredag den 16. september 2011

Fantastisk solskins dag!!

Hold da op for et lækkert vejr der har været idag, det kan jo næsten kun skyldes vi går et "lyser" Danmark i møde efter valget igår.

Jeg og min skønne datter har holdt fri-dag sammen idag. Vi har været en smut forbi genbrug, været nede og fodre ænder og rigtig hygget os. Nogen gange er det altså bare guld med lidt mor og datter tid.

Her er lidt af hvad vi fandt:

Sparkedragtens print lidt tættere på.

Baby sparkedragt str 50. Vil egentlig bare bruge den som dukketøj, men skulle der sidde en retro elskende gravid mor derude, så bytter jeg gerne denne væk med nogen retro stoffer. Mærket er Fix og den er fra sverige.

En stor kurv, synes den er så fin. -og Lea elsker den.

Endnu en dug, regner med jeg vil sy en kjole til Lea, da blomsterne er meget store.

Lille fin retro dug der passer så fint på vores sofa bord, som min mand sagde: den er sådan lidt sommerhus-hygge-agtig!!
-og sidst men ikke mindst, kom den Give Away jeg vandt hos ugleunger. 1000 tak for det fine stof og den lille fugl, den er som vist på billedet kommet op og hænge på Lea s værelse. ;-D
Den lille fugl har fået en plads ved siden af lidt Lea kunst. ;-)

Super fin Give Away

Ingen kommentarer:

Send en kommentar