søndag den 18. september 2011

Min familie s kunst

Min mor, søster, onkel og jeg tegner og maler en masse. eftersom vi er flyttet til noget større har jeg overvejet at opsætte et galleri ude i vores garage, og så evt holde åbent 1 gang om måneden. Men er der nogen der ved hvordan reglerne er inden for sådan noget??  Vil i det samme lave en blog hvor de forskellige kunst værker bliver vist. For synes faktisk det synd vi ikke gør mere ved det! Man skal  vel bruge de gaver man har fået. Min mor er så sindsyg god til at tegne potrætter, og jeg håber virkelig at kunne sparke hende igang på denne måde. Har også en svigermor med kreative gener, og jeg er spændt på om hun evt også ville være interesseret i at få udstillet hendes billeder.

Jeg vil selvfølgelig smide et link til kunst bloggen, og skulle i se et maleri eller andet i ikke kan leve uden, så kan i altid sende os en mail.

Jeg håber i hver fald det noget jeg kan få op og køre. Andre der har prøvet det samme?

2 kommentarer:

  1. Jeg har desværre ingen anelse om hvad der måtte være af regler på det område, men lyder da helt sikkert som en idé, der er værd at gå videre med.

    Jeg har givet dig en award, hvis du har lyst til at lege med :o)

    SvarSlet