tirsdag den 8. november 2011

Så skal fedtet væk!!

Ja, og hvordan har jeg så tænkt mig at gøre det??? Joooo, ved hjælp af denne unge mand:

Klaus riss
Man betaler ham 600 kr og så laver han et træningsprogram og en kostplan der passer til mine personlige behov. Det da billigt (synes jeg). For jeg lære bare aldrig at gøre det på egen hånd!! Hver gang jeg er nede for at træne ligner jeg et stort spørgsmåls tegn, ved ikke hvor jeg skal begynde eller afslutte. -og så hjælper det jo heller ikke middagen så står på mc D efterfølgende fordi vi skide dårlige til at få lavet en ordenlig mad plan. øhhhhh SKAAAAT hvad skal vi lave til aftensmad???? -og fordi vi total ide forladte når vi taler om mad, så ender det med at være det samme og samme mad vi for om og om igen, kender i det???? Det altså kedligt. Så jeg håber virkelig at med min vilje og hans hjælp at det lykkes at få min gamle (før 2 børn) krop igen. Bare tæt der på i hver fald.

-og 1000 tak for jeres søde kommentare til min Give Away, det luner jo så dejligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar